Įsitraukusi komanda

Organizacinė kultūra

Socialinė atsakomybės srityje Bendrovės prioritetas yra žmogus. Bendrovėje dirba daugiau nei 2 200 darbuotojų. Kasmet vis stipriau siekiama įtvirtinti dalyvavimo kultūrą, įtraukiant į veiklą kiekvieną darbuotoją ir ieškant suderinamumo tarp skirtingų darbuotojų kartų ir požiūrių.

Išskiriami darnios veiklos aspektai: augančios darbuotojų kompetencijos bei įsitraukimas, darbuotojų sveikata ir sauga, efektyvi ir standartais grįsta darbo aplinka, aukšta veiklos kokybė, skaidri ir socialiai atsakinga aplinka.

Siekiant tvaraus bendrovės vystymosi, Personalo politika yra kryptingai nukreipta į skaidrų ir decentralizuotą valdymą, darbuotojų profesinių kompetencijų ugdymą, vidinės kultūros stiprinimą. Esminiai Personalo politikos tikslai – įsitraukę ir motyvuoti darbuotojai, įgalinti vadovai, skaidri darbo apmokėjimo sistema, aiškios karjeros galimybės, dėmesys kompetencijų stiprinimui bei kultūrinei veiklai.

Tikslas: augantis darbuotojų įsitraukimas, nuolatinis užtikrintas darbuotojų ugdymas.


Įsitraukimo tyrimas

2021 m. rugsėjo-spalio mėnesiais buvo atliktas antrasis Bendrovės darbuotojų įsitraukimo tyrimas. 2021 m. tyrimo rezultatas – 38 % (2020 m. – 37 %). Tyrime dalyvavo 72 % visų Bendrovės darbuotojų (1 673 asmenys). Tyrimo rezultatai atskleidė, kad bendras darbuotojų įsitraukimo rodiklis nuo praėjusio tyrimo pagerėjo 1 %. Atsižvelgiant į 2021 m. intensyviai vykusius veiklos efektyvinimo pokyčius ir neigiamus finansinius rezultatus augimas vertinamas teigiamai.

2022 m. Bendrovėje nebuvo atliktas įsitraukimo tyrimas, bet nuosekliai dirbta su paskutinio, 2021 m. atlikto, tyrimo rezultatais. Gauti tyrimo rezultatai detaliai aptarti darbuotojų grupėse, siekiant suprasti problematiką bei priežastis, dėl kurių darbuotojai tam tikrus teiginius vertino kritiškai.   

2023 m. keliamas tikslas pasiekti 40 % darbuotojų įsitraukime. Siekiama, kad 2030 m. įsitraukimo rezultatas būtų 44 %. 


Kompetencijų ugdymas

Bendrovės darbuotojai nuolat skatinami tobulinti savo kompetencijas išoriniuose kvalifikacijos tobulinimo renginiuose ir vidiniuose bendrovės organizuojamuose mokymuose. Darbuotojai savo žinias gilina kelių statybos ir bendrųjų projektų valdymo, viešųjų pirkimų, darbų saugos ir sveikatos, pardavimų, LEAN sistemos, kelių statybos techninio normavimo, asfalto klojimo, efektyvaus ir ekonominio vairavimo bei kitose srityse. 

2021 m. Bendrovėje įsteigtas Vidinis mokymų centras, kurio tikslas – ugdyti Bendrovės tiesioginei veiklai reikalingas darbuotojų kompetencijas, pasitelkiant Bendrovėje dirbančius ekspertinę patirtį turinčius darbuotojus. Vidiniame mokymų centre vykdomi teoriniai ir praktiniai penkių strategiškai svarbių temų mokymai. 

2020 m. bendrovėje įkurta „Vadovų akademija“, kurios tikslas – sustiprinti vadovų turimus vadovavimo įgūdžius ir supažindinti su geriausiomis vadybinėmis praktikomis. Mokymų metu gilinamasi į situacinio vadovavimo, motyvavimo ir grįžtamojo ryšio kultūros formavimo, savo ir padalinio veiklos bei laiko valdymo, komandos valdymo temas.


Dialogas su socialiniais partneriais

Bendrovė nuolat stiprina dialogą su socialiniais partneriais – konsultuojasi, ieškojo bendrų sprendimų ir aptarinėja aktualiausias darbuotojams temas. Pagrindinis bendradarbiavimo su Darbo taryba ir profesinėmis sąjungomis tikslas – užtikrinti konstruktyvų, pozityvų ir atvirą darbdavio ir darbuotojų atstovų socialinį dialogą.

Bendrovės vadovybė dialogą vysto su 6 profesinėmis sąjungomis. 2020 m. gruodžio 15 d. buvo pasirašyta Kolektyvinė sutartis su jungtinę atstovybę sudariusiomis trimis profesinėmis sąjungomis. Sutartyje numatytos sąlygos galioja visiems Bendrovės darbuotojams, nesvarbu, jie priklauso profesinei sąjungai ar ne. 2022 m. spalį inicijuotos Bendrovėje galiojančios Kolektyvinės sutarties pratęsimo derybos. Derybos baigėsi sėkmingai, abiem šalims sutarus dėl papildomų priemonių darbuotojų naudai. Kolektyvinė sutartis su pakeitimais pratęsta 2 m., iki 2024 m. gruodžio 15 d. Atnaujinta Kolektyvinė sutartis įsigaliojo nuo 2023 m. vasario 1 d. Kolektyvinės sutarties nuostatų ir turinio adaptavimo Bendrovėje derybose dalyvavo darbdavio atstovai bei jungtinę atstovybę sudariusios 3 profesinės sąjungos. 

Su likusiomis profesinėmis sąjungomis dialogas vystomas individualiai.

Bendrovėje yra renkama ir veikia Darbo taryba, kurios pagrindinė funkcija – atstovauti darbuotojams, priimant su darbo santykiais susijusius prendimus bei skatinti darbuotojų ir darbdavio tarpusavio dialogą. Darbo tarybą, atsižvelgiant į apskaičiuotą bendrovės darbuotojų skaičių, sudaro 11 narių.


Lygių galimybių užtikrinimas

Siekiant užtikrinanti asmenų lygiateisiškumo, lygių galimybių ir nediskriminavimo principus darbe Bendrovėje 2022 m. atnaujinta Lygių galimybių politika, kuri įgyvendinama nuo 2018 m. Ši politika apima tiesioginio ir netiesioginio diskriminavimo, priekabiavimo, seksualinio priekabiavimo, socialinės padėties, psichologinio smurto, lygių galimybių sritis. Lygių galimybių politika taikoma ir darbdaviui, ir darbuotojams. Abi šalys privalo užtikrinti lygių galimybių laikymąsi bei pareigas. Su politika supažindinti visi Bendrovės darbuotojai. 


Daugiau apie pasiektus rezultatus ir vykdomas iniciatyvas galima rasti AB „Kelių priežiūra" metiniuose pranešimuose

Apie sudėtingas eismo sąlygas praneškite trumpuoju tel. nr.

trumpojo tel. nr. kaina Telia, Tele2 tinkluose - 0,12 Eur/min., Bitė - 0,15 Eur/min.
 Arba +370 5 232 9600 (kaina pagal mob. operatoriaus planą).

Skyrius dirba 24/7